Description Description Description Description Description Description Description Description Description Description ဒီမိုကေရစီ ရရွိေရးအတြက္ ပူေပါင္းေဆာင္ရြက္ၾကဆို ့ ကရင္တိုင္ရင္သား နွင့္ ျမန္မာနိုင္ငံသား တိုင္းရင္းသား ေသြးခ်င္းတို ့

2010/11/16

ေဒၚေအာင္းဆန္းစုၾကည္ကို ေလးစားယံုၾကည္တယ္လို ့ ဗိုလ္မွဴးခ်ဳပ္ေစာလားဘြယ္ေျပာဆို

ဆံုဆည္းရာ၊ ၁၅ ရက္ ႏို၀င္ဘာလ ၂၀၁၀

ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္က အမ်ဳိးသား ရင္ၾကားေစ့ေရး ဆက္လုပ္မယ္ဟု ေျပာဆိုလိုက္ခ်ိန္မွာ ဒီေကဘီေအမွ ဗိုလ္မွဴးခ်ဳပ္ေစာလားဘြယ္က ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ကို ေလးစား ယံုၾကည္ တယ္လို႔ ေျပာဆိုလုိက္ပါတယ္။

ယခုလတ္တေတာ့ တိုက္ပဲြအေျခအေန၊ တိုင္းရင္းသားအေရး၊ ႏိုင္ငံေရးအေျခအေနကို ေတြကို ဗိုလ္မွဴးခ်ဳပ္ ေစာလားဘြယ္က ယခုလို ေျပာဆို လိုက္ပါတယ္။

“ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ကို ကြ်န္ေတာ္ ခ်စ္ခင္ေလးစားတယ္။ ယံုၾကည္တယ္။ ဒီမိုကေရစီကို ကြ်န္ေတာ္ ႀကိဳက္တယ္။ ဒီမိုကေရစီကို အရင္ရေအာင္ မလုပ္ပဲနဲ႔ တိုင္းရင္းသားေတြကို ကိုယ္ပိုင္ျပဒါန္းခြင့္တို႔၊ ကိုယ္ပိုင္အုပ္ခ်ဳပ္ခြင့္တို႔၊ တန္းတူ အခြင့္ေရးတို႔ဆိုတာ မရႏိုင္ဘူး။ အားလံုး ဒီမိုကေရစီ ေခါင္းစဥ္ေအာက္မွာ ညီညီညြတ္ညြတ္နဲ႔လုပ္ရင္ ေအာင္ျမင္မူပန္းတိုင္ ရကို ရရမယ္။ တိုင္းရင္းသားေတြ ညီညြတ္ၿပီး တိုက္ရင္ ေကာင္းတယ္ ။


ျမ၀တီကို ကြ်န္ေတာ္တို႔ တိုက္တံုးက နအဖ အင္အားက ၈၀ ေလာက္ပဲရွိတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔က သူတို႔ထက္ အင္အားမ်ားတယ္။ တိုက္ပြဲစ ျဖစ္တာနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔က လက္နက္္ငယ္ေတြနဲ႔ သူတို႔ကိုပဲ ထိေအာင္ပစ္တာ၊ သူတုိ႔က လက္နက္ၾကီးေတြနဲ႔ ထင္သလိုပစ္တာ လူထုေတြထိကုန္တယ္။ ကြ်န္ေတာ္ ေတာ္ေတာ္ စိတ္မေကာင္းဘူး။ ထုိင္းဖက္ကိုလဲ သူတိုပဲ ပစ္တာ။ ဆက္ျပီး ျမ၀တီ ကိုထိန္းထားရင္ ရပင္မဲ့ လူထုထိမွာေၾကာင့္လို႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔ အစီစဥ္ ရွိရွိနဲ႔ပဲ ဆုတ္ခြာေပးလိုက္တာပါ။ ေသဆံုးသြားတဲ့ ျမ၀တီက လူထုေတြအတြက္ ကြ်န္ေတာ္ စိတ္မေကာင္းပါဘူး။ အခုလဲ ျမ၀တီကို ဆုတ္ေပးလိုက္ပင္မဲ့ က်န္တဲ့ေနရာေတြမွာ တိုက္ပြဲေတြ ဆက္ေဖၚသြားမယ္ ဆက္တိုက္သြားပါ့မယ္။ ေန႔စဥ္လိုလို ဘုရားသံုးဆူ၊ ေ၀ေလ နဲ႔ ၾကားခံေနရာေတြမွာ တုိက္ပြဲေတြ ရွိေနပါေသးတယ္။ တိုင္းရင္းသားေတြ တပ္ေပါင္းစုေတြလဲ ညီညီညာညာနဲ႔ ၀ိုင္းတိုက္ၾကပါ အတြင္းအျပင္ စည္းစည္းလံုးလံုး ရွိၾကရင္ေကာင္းမယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ကို တတ္ႏိုင္တဲ့ ဖက္က ၀ိုင္းကူညီ ၾကပါ။

ကြ်န္ေတာ္ ငတ္ပ်က္ေနတဲ့ ျပည္သူလူထုကို စာနာတယ္။ နအဖ ရဲေဘာ္ေလးေတြကုိလဲ သနားတယ္။ တပ္မွာ ဘာမွ မရွိၾကဘူး။ တခ်ဳိ႕ဆို ေဘာင္းဘီတိုေလးေတြနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္သူတို႔ကိုပါ ယူနီေဖာင္းေတြ ထုတ္ေပးတယ္။ သူတို႔ အရာရဲရွိ တခ်ိဳ႕ကိုေတာ့ ႀကိဳက္ဘူး။ ကြ်န္ေတာ္တို႔အေပၚ နားလည္တဲ့ အရာရွိေတြလဲ ရွိတယ္။ အခု တက္လာတဲ့ တိုင္းမွဴးက ကြ်န္ေတာ္ဆီကို ဖုန္းဆက္ေတာ့ ေဟ့ေကာင္ ဘာညာနဲ႔ သိပ္မိုက္ရုိင္းတယ္။ မင္းဘာေတြ လုပ္တာလဲ ဘာညာနဲ႔ ဒါနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ဖုန္း လံုး၀မဖြင့္ေတာ့ဘူး။ ကြ်န္ေတာ္ ဘာလုပ္လဲ ေမးဖုိ႔ထက္။ သူတို႔ မွားေနတယ္ ဆိုတာကို သူတို႔ သိသင့္တယ္။ ၁၅ ႏွစ္ေတာင္ သူတို႔နဲ႔ တြဲလုပ္ခဲတာ ကြ်န္ေတာ္တို႔ သိျပီ ၊ သူတို႔ေတြ မရုိးသားဘူး။ သိပ္ လူလည္က်တယ္။

နအဖ က ကြ်န္ေတာ္တို႔အေပၚေပးတဲ့ ႏိုင္ငံေရး အခြင့္အေရးဆိုတာ အသက္ရွဴ ခြင့္ပဲ ေပးတာပါ ။ အသက္ရွည္ခြင့္ေပးတာ မဟုတ္ဘူး။ အခု နယ္ျခားေစာင့္တပ္ လုပ္လုိက္ရင္ အသက္ရွဴခြင့္ေတာင္ ေသခ်ာမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ လူထုအတြက္ ေကာင္းရာေကာင္းက်ိဳး ဘာမွ လုပ္ခြင့္ရွိေတာ့မွာ မဟုတ္ဖူး။

ဆံုဆည္းရာမွ တဆင့္ ကူးယူေဖာ္ျပသည္။

0 件のコメント:

コメントを投稿