Description Description Description Description Description Description Description Description Description Description ဒီမိုကေရစီ ရရွိေရးအတြက္ ပူေပါင္းေဆာင္ရြက္ၾကဆို ့ ကရင္တိုင္ရင္သား နွင့္ ျမန္မာနိုင္ငံသား တိုင္းရင္းသား ေသြးခ်င္းတို ့

2011/03/08

ျမန္မာ႔ဒီမိုကေရစီအင္အားစုမ်ားညီလာခံ(ဖို႔ဒ္ဝိန္းၿမိဳ႕)သို႔ေပးပို႔ေသာေဒၚေအာင္ဆန္းစုႀကည္၏ ႏွဳတ္ခြန္းဆက္စကား


“ယခုလို ေျပာခ်င္တာကေတာ့ က်မရဲ႔ ကိုယ္ပိုင္ အေတြးအေခၚလဲျဖစ္ က်မ ပါတီရဲ႔ ေပၚလစီလဲျဖစ္ တဲ႔အေႀကာင္းအရာမ်ားကို က်မတတ္နိင္သ၍ ယခုစုေ၀းေနတဲ့ ျမန္မာျပည္သူျပည္သားမ်ားကို ပန္ႀကား ခ်င္ပါတယ္။ က်မနားလည္မွဳအရ ယခုကဲ႔သို႔ ျမန္မာမ်ား စုေ၀းရာတြင္ က်မတို႔ရဲ႔ နုိင္ငံကို စိတ္၀င္စားတဲ့ မိတ္ေဆြမ်ားလည္း တက္ေရာက္တယ္လို႔ က်မ နားလည္ပါတယ္။ ယင္းလူမ်ားအေနျဖင္႔ က်မတို႔ နိုင္ငံ ဒီမိုကေရစီနဲ ့ လူ ့အခြင့္အေရး ရရွိေရးတို ့အတြက္ စိတ္၀င္စားစြာ ႀကိဳးစား အားထုတ္ေနႀကေသာ သူမ်ားပါ၀င္ တယ္လို႔ က်မသိရပါတယ္။

က်မ သိရသေလာက္ ယခု တက္ေရာက္လာေသာ သူမ်ားထဲတြင္ မိမိႏုိင္ငံ ျပင္ပမွာ ယာယီအျဖစ္ သို႔မဟုတ္ အျမဲတမ္း အျဖစ္ ေျပာင္းေရႊ ့ေနထိုင္သူမ်ားျဖစ္ၿပီး သူတို႔အေနနဲ႔လဲ ျမန္မာနိုင္ငံ ေကာင္းစားေရးကို ေမတၱာနဲ႔ သစၥာထား ေရွ႔ရွူ ေနတယ္လို႔လဲ သိရပါတယ္။ ဒါေႀကာင္႔လဲဘဲ က်မ ေမတာရပ္ခံခ်င္တာက ျမန္မာနုိင္ငံအတြက္ ေရွ႔ဆက္လက္ျပီး ခုိင္မာစြဲ ၿမဲစြာနဲ႔ တာ၀န္ယူ ႀကိဳးစားေစလိုပါတယ္။ က်မအေနနဲ ့ အာရုံ စိုက္ခ်င္တာ ကေတာ့ ခုိင္မာစြဲၿမဲစြာနဲ႔ တာ၀န္ယူ လုပ္ကိုင္မႈ ဆိုတာကိုဘဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ခုိင္မာစြဲၿမဲစြာ တာ၀န္ယူ လုပ္ကိုင္တယ္ ဆိုတာ မိမိ ရည္ရြယ္ ကတိျပဳထားတာကို အေကာင္အထည္ေဖၚ လုပ္ေဆာင္ျခင္းဘဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ စစ္မွန္တဲ့ တာ၀န္ယူမႈ ျဖစ္ဖို႔ဆိုတာ ဘယ္ေလာက္ ခိုင္မာသလဲ ဆိုတာပါဘဲ။

က်မတို႔တေတြမွာ ျမန္မာ့ဒီမိုကေရစီအေရးကို ဘ၀နဲ႔ ေပးဆပ္ၿပီး လုပ္ေဆာင္ေနၾကတဲ့ ပုဂိဳလ္ေတြ ရွိၾကပါတယ္။ ဘာဘဲလုပ္လုပ္ သူတို႔တေတြရဲ႔ လုပ္ေဆာင္မႈေတြဟာ ျမန္မာ့အေရးနဲ႔ ပတ္သက္ ေနၾကပါတယ္။ လူတိုင္းလူတိုင္း ျမန္မာ့အေရးကို လုပ္ေဆာင္ဖို႔ဆိုတာ ႀကီးေလးတဲ့ တာ၀န္ဆိုေပမယ့္ က်မကေတာ့ ခိုင္ၿမဲစြာ တာ၀န္ယူ လုပ္ေဆာင္ေပးၾကဖို ့ကိုဘဲ ေမတၱာ ရပ္ခံခ်င္ပါတယ္။ အားလံုးက တာ၀န္ယူ လုပ္ေဆာင္တယ္ ဆိုရာမွာ ကြဲျပားတဲ့ အျမင္မ်ား ရွိေနတဲ့ ေလာကကို လက္ခံၿပီး ညီညြတ္ေရးကို မျဖစ္မေန တြန္းလုပ္ဖို႔ လိုေနပါတယ္။

ယခုအခ်ိန္မွာ က်မတို႔ရဲ႔ ျမန္မာနုိင္ငံသည္ အေရးႀကီးေသာ လမ္းဆံု လမ္းခြသို႔ ေရာက္ေနျပီ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီလို အခ်ိန္မွာ ျမန္မာႏုိင္ငံဟာ ပြင့္လင္းမႈ ရွိလာၿပီဆိုတာကို ယံုၾကည္ေနသူမ်ား ရွိေနသလို၊ ဒီျဖစ္ေပၚေနတဲ့ အေျခအေနဟာလည္း ပြင္းလင္းမႈနဲ ့ မွန္ကန္မႈ မရွိသူမ်ားရဲ ့ လွည့္ျဖားမႈ ေတြနဲ ့ စစ္မွန္တဲ့ လုပ္ရပ္ ေတြအေပၚ တားဆီး ဖို႔ဘဲလို ့ ယံုၾကည္ေနသူ မ်ားလည္း ရွိေနပါတယ္။ ဆိုေတာ့ က်မတို႔ အားလံုးဟာ ဒီလိုအေနအထားေတြကို တာ၀န္သိသိ သတိရွိရွိနဲ႔ အမွန္တရားကို ၾကည့္ရပါ့မယ္။ အမွန္တရားကို ျမင္ဖို႔ ဆိုတာ ခုိင္မာတဲ့ တာ၀န္ယူမႈနဲ ့ ညီညြတ္မႈ လိုအပ္ပါတယ္။

ဒါေတြမွ မရွိဘူးဆိုရင္ က်မတို႔ အားလံုးအတြက္ ေအာင္ျမင္ျခင္းဆိုတာ ေ၀းသထက္ ေ၀းသြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ညီညြတ္မႈ ပိုအားေကာင္းေလ ေအာင္ျမင္ျခင္းအတြက္ ပိုျမန္ဆန္ ေလဘဲျဖစ္ၿပီး ပန္းတိုင္ကို အျမန္ဆံုး ေရာက္ရွိမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါဟာ အသစ္အဆန္းလည္း မဟုတ္ပါဘူး။ ႏွစ္ေပါင္း မ်ားစြာ ကတည္းက လူေတြဟာ ညီညြတ္ျခင္းသည္ ခြန္အားဆိုတာ သိခဲ့ နားလည္ ခဲ့ၾကတာေတြပါ။ ေအာင္ျမင္ျခင္း အားလံုးရဲ႔ အေျခခံဟာ ညီညြတ္ျခင္းဘဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္လည္းဘဲ က်မအေနဲ႔ ဒီကြဲျပားတဲ့ အျမင္ေတြဟာ ရွိေနမွာျဖစ္ၿပီး ဒီမိုကေရစီ ရရွိေရး ဆိုတာကေတာ့ အားလံုးရဲ ့ တသားတည္း ရွိတဲ့အျမင္ဘဲ ျဖစ္တယ္ ဆိုတဲ့အတြက္ ဒီညီညြတ္ေရး ဆိုတာကို တြန္းလုပ္ဖို႔ ဆိုတာကိုဘဲ ေျပာခ်င္ပါတယ္။

ဒီညီညြတ္ေရး ဆိုတာကို ရရွိဖို႔နဲ႔ ညီညြတ္ေရးရဲ ့ ခြန္အားကို အသံုးျပဳၿပီး ျမန္မာႏုိင္ငံအတြက္ စစ္မွန္တဲ့ ဒီမိုကေရစီရရွိဖို႔ ဆိုတာကို လုပ္ရင္ေတာ့ ႏုိင္ငံသား အာလံုးလိုခ်င္ တမ္းတတဲ့ မွန္ကန္တဲ့ ေျပာင္းလဲမႈကို လုပ္ေပးျခင္းဘဲ ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။ မွန္ကန္တဲ့ ေျပာင္းလဲမႈကို က်မတို႔ အားလံုးက ေတာင္းဆိုရုံ  သက္သက္ မဟုတ္ဘဲ တိုးတက္မႈ ရွိဖို႔လည္း လိုအပ္ပါတယ္။ တိုးတက္မႈ မရွိတဲ့ ေျပာင္းလဲမႈကေတာ့ အတု အေယာင္သာ ျဖစ္ၿပီး က်မတို႔ ႏုိင္ငံသား အားလံုးအတြက္ ဘာမွ အသံုးမတည့္တဲ့ ေျပာင္းလဲမႈဘဲ  ျဖစ္ပါတယ္။ အခုလို အခမ္းအနားမွာ က်မတို႔နဲ႔အတူ ရပ္တည္ၿပီး ျမန္မာအေရးကို ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ၀ိုင္း၀န္း လုပ္ေဆာင္ေနၾကတဲ့ သူေတြကို ေက်းဇူးတင္ခ်င္ပါတယ္။

ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ကေန ဆယ္စုႏွစ္ေတြ ျဖစ္လာပါၿပီ။ သို႔ေသာ္လည္း ဒီပုဂိဳလ္ေတြကေတာ့ ဇြဲမေလ်ာ့စတမ္း လုပ္ေဆာင္ရာမွာ က်မတို႔ အားလံုးကလည္း တာ၀န္သိသိ တာ၀န္ရွိရွိနဲ႔ ဆက္လက္ လုပ္ေဆာင္ဖို႔ လိုပါတယ္။ ဒါမွလည္း ျမန္မာႏုိင္ငံသား အားလံုးက ေပ်ာ္ရႊင္စရာေကာင္းၿပီး ဒီမိုကေရစီ အႏွစ္သာရနဲ႔ ညီညြတ္မႈရွိတဲ့ အနာဂတ္ကို ျမင္ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ေသးငယ္တဲ့အစ ညီညြတ္မႈ ရွိေအာင္ လုပ္မွသာ ခိုင္ၿမဲတဲ့ အနာဂတ္အတြက္ ပိုမိုေကာင္းမြန္မွာပါ။ က်မအေနနဲ႔ ဒီလိုရရွိတဲ့ အခြင့္အေရးမွာ အားလံုးကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ အားလံုးက်န္းမာပါေစ။”
0 comments

0 件のコメント:

コメントを投稿